Shop Mobile More Submit  Join Login
Code Geass - The Sexy Bitch by tealpirate Code Geass - The Sexy Bitch by tealpirate
LLOYD'S TSB - THE. SEXY. BEAST 8D

Yeeeeeeeah you know it's true!

Me as Lloyd Asplund from Code Geass

Photo taken by my lovely Kallen *KellyJane
Add a Comment:
 
:iconabnormalabbie:
AbnormalAbbie Featured By Owner Oct 7, 2014  Student Filmographer
ahahahahahahahhahahahaha xD
Reply
:iconadarwen:
adarwen Featured By Owner Mar 5, 2014  Hobbyist Artist
lol couldn't stop laughing for a couple of minutes
Reply
:iconandypopcorn:
Andypopcorn Featured By Owner Jul 17, 2013
hahah perfect place, perfect cosplay
Reply
:iconckuproductions:
CKUProductions Featured By Owner Aug 6, 2012
Is thar Kallen and C.C. I see in the reflection? Kallen taking the picture- haha!
Reply
:iconkarinxtoshiro:
KarinXToshiro Featured By Owner Jan 3, 2012
LOL! T.S.B- the sexy beast. I'm never looking at that the same again XD
Reply
:icontk-a:
tk-a Featured By Owner Sep 20, 2011
Uber pic! You managed to capture the panache of Lloyd amazingly well :D
Reply
:icondreamingalice:
DreamingAlice Featured By Owner Sep 19, 2011  Hobbyist General Artist
Hahah, very good idea XD

Manager (or whatewer is that job's name o_O) - What can I do for you?
Customer - A Lloyd pliiiz~ XD
Reply
:iconcyrialis:
Cyrialis Featured By Owner Sep 18, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Cool idea^^
Fav.
Reply
:iconbruchanhigurashi:
BruChanHigurashi Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist General Artist
This is awesome!
Reply
:iconpunkette180:
punkette180 Featured By Owner Sep 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I truly lol'd when I saw this!! Most. Pefect. Title. Everrr! :XD:
Reply
:iconarisa-kiwi:
Arisa-Kiwi Featured By Owner Aug 21, 2011
I believe that this has to be the best shot a cosplayer can take.
Reply
:iconmarvelous-things:
Marvelous-Things Featured By Owner Aug 5, 2011
This is so funny!!! Lloyd is such a sexy bitch! XD
Reply
:iconvanity-alchemist:
Vanity-Alchemist Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist Writer
As a fellow Lloyd cosplayer, I find this very amusing. *laughs*
Reply
:iconbutchee:
Butchee Featured By Owner Aug 4, 2011
That is very true. Lloyd is...TEH SEXY BEAST!
Reply
:iconhatnclogsproductions:
HatNClogsProductions Featured By Owner Aug 1, 2011  Hobbyist Artist
LMAO!! Wow thats awesome! Lloyds amazing xD
Reply
:iconfangirlextreame:
FangirlExtreame Featured By Owner Jun 28, 2011   Writer
EPIC!! i lol'd so hard when i saw this!! I love Lloyd!! :D
Reply
:iconjuriyashoh:
JuriyaShoh Featured By Owner Jun 26, 2011  Hobbyist General Artist
Lloyd is epic. Great photo :)
Reply
:iconcolourfultokyo:
colourfultokyo Featured By Owner Jun 18, 2011
XD
Reply
:iconsutato:
Sutato Featured By Owner Jun 12, 2011  Hobbyist General Artist
LOVE IT!
Reply
:iconhachi93:
Hachi93 Featured By Owner Apr 18, 2011
Wow, cool xD
And lol, you can see Kallen in the door xP
Reply
:iconthe-land-shark:
The-Land-Shark Featured By Owner Apr 17, 2011  Hobbyist General Artist
I C WAT U DID THAR C:
Reply
:iconbastallir:
Bastallir Featured By Owner Apr 14, 2011  Student Traditional Artist
I get it :3
Reply
:iconlelouchxkallen108:
LelouchxKallen108 Featured By Owner Feb 23, 2011
Haha Nice
Reply
:icontakaratoast:
takaratoast Featured By Owner Feb 20, 2011  Hobbyist Artist
o.o made my friend faint
Reply
:iconmonkey-dyke:
Monkey-Dyke Featured By Owner Feb 14, 2011
- - Please come and visit the Lloyd's TSB down the road from me. :XD: You are automatically epic. ~
Reply
:iconelvenprincess13:
ElvenPrincess13 Featured By Owner Jan 31, 2011
Awesome Lloyd cosplay! I'm now not going to be able to walk past a Lloyd's TSB without sniggering though XD
Reply
:icon1arty-ninja:
1arty-ninja Featured By Owner Dec 16, 2010  Student Digital Artist
Not enough people cosplay poor Lloyd!
He is excellent,
and you cosplay him excellently!
Reply
:iconcheeselovingchester:
CheeseLovingChester Featured By Owner Dec 16, 2010  Hobbyist Writer
HECKYEAH!
Reply
:iconkittyxchan:
KittyxChan Featured By Owner Dec 7, 2010
THIS IS SO TRUE!!!! XDD Lloyd IS a sexy beast, dammit!!!! >//////////< And I love how epic this pic is. <33333333 :love: I give you props. XD
Reply
:iconfeathersnoir:
FeathersNoir Featured By Owner Oct 29, 2010  Student Artist
That so funny :D
Reply
:icon1-littleblackbird:
1-LittleblackBird Featured By Owner Oct 16, 2010  Hobbyist General Artist
Hahaha thats a win!
Reply
:iconreddragonwolf14:
Reddragonwolf14 Featured By Owner Oct 16, 2010
haha, and Kallen's taking the picture XD
Reply
:iconholyoranges:
HolyOranges Featured By Owner Oct 8, 2010  Hobbyist
YOU GENIUS. :la:
I'm gonna think of Code Geass whenever I pass a Lloyds TSB bank now. xD
Reply
:iconceryni-101:
Ceryni-101 Featured By Owner Sep 16, 2010
Dam this is so funny I can like even see it happen! The pose is just perfect!!!
Reply
:iconhungrynoobivore:
HungryNoobivore Featured By Owner Sep 6, 2010
I'm sure the people inside were looking out the window going "uuuuh... whut?"
Reply
:iconerekarayne:
ErekaRayne Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
OMG THIS WAS YOU.

I saw this ages ago on 4chan I do believe, and it made me laugh my ass off :DDD

Kudos to you (:
Reply
:iconparadoxicalprose:
paradoxicalprose Featured By Owner Aug 9, 2010
:worship:. That is all.
Reply
:iconprota-girl:
Prota-Girl Featured By Owner Jul 26, 2010
Wow. O_O That truly suits Lloyd so well. xDDDD Fantastic!
Reply
:iconimpylover:
impylover Featured By Owner Jul 22, 2010
.....Yes XD
Reply
:iconspudscookie:
SpudsCookie Featured By Owner Jul 12, 2010
LMFAO :XD:
Reply
:iconfakekira101:
fakekira101 Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Epic Win! :)
Reply
:icondaithe:
daithe Featured By Owner Jun 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconiloveitplz: That is just so awesome X3
Reply
:iconrayfann:
rayfann Featured By Owner May 24, 2010  Hobbyist Digital Artist
LOL ROFLLMAO this is gonna get stuck in my head whenever i see a Lloyds TSB bank now XDD
Reply
:iconty719:
Ty719 Featured By Owner May 20, 2010
Epic Win. XD
Reply
:iconpanlulu:
Panlulu Featured By Owner May 10, 2010
LOL! That's so a Lloyd pose! where cecile and suzaku?
Reply
:iconmage-of-white-fire:
mage-of-white-fire Featured By Owner May 4, 2010
AHAH
Reply
:icondanekez:
danekez Featured By Owner Apr 8, 2010  Hobbyist Digital Artist
HAHA! oh my god, thats amazing!
Reply
:iconayanami-the-nuff:
Ayanami-The-Nuff Featured By Owner Apr 3, 2010  Student Traditional Artist
THAT IS A WIN!!!!!!
Reply
:iconspellboundskulllock:
SpellboundSkullLock Featured By Owner Apr 2, 2010
when ever i see this bank i always think of lloyd, andit all cuz of you....TT.TT
Reply
:iconseena-cha:
Seena-Cha Featured By Owner Mar 7, 2010  Student Artisan Crafter
ha ha . i rofled =w=
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 2, 2009
Image Size
910 KB
Resolution
2560×3376
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
27,749 (1 today)
Favourites
1,049 (who?)
Comments
220
Downloads
1,030
×